wtorek, 13 sierpnia 2024

199. Mamy mieszkanie

Cześć!

Dużo się u mnie dzieje. Ostatnio byłam na sobotnim koncercie Taylor Swift w Polsce i świetnie się bawiłam. Powrót ze stadionu metrem już nie był taki piękny, bo ludzi było tak dużo, że praktycznie staliśmy jeden na drugim.

Udało się też w końcu znaleźć odpowiadające mi i bratu mieszkanie w normalnej cenie. Jest ładnie urządzone i jako największy plus uznaję to, że mamy łóżka w innych pokojach. Wstępnie przeprowadzimy się do Sopotu w połowie września, bo mój brat ma mieć jakieś zajęcia przygotowawcze przed rozpoczęciem studiów. Ja nie mam czegoś takiego, ale będę miała czas na zapoznanie się z okolicą i ogarnięcie dojazdu na uczelnię. Najbardziej ubolewam nad tym, że większość wynajmujących mieszkania zabrania posiadania zwierzaka :( Trochę to do mnie nie dociera, że już niedługo zaczynam studia. Wakacje mijają mi strasznie szybko, szczególnie kiedy chodzę do pracy.

Ostatnio miałam niezbyt przyjemną sytuację, kiedy to szef oskarżył mnie o zostawianie syfu w miejscu pracy. Byłam w szoku, bo wiem, że zostawiam po sobie porządek. Okazuje się, że nowa pracownica po swoich dwóch zmianach zostawiła bałagan i zwaliła to na mnie. Zostałam okrzyczana przez telefon i kiedy się rozłączyłam to zalałam się łzami. Nie mogłam przestać, bo było mi tak przykro. Nie dość, że robię więcej niż muszę to i tak dostaję po dupie, bo szef wierzy komuś kto pracuje u niego 2 dni, a nie mi która pracuje dłużej niż miesiąc. Szczególnie, że nigdy wcześniej nie miał się do czego przyczepić.  No słabo, słabo, ale dopóki nikt mi tu nie robi krzywdy, to zostanę, bo pieniądze się przydadzą.

Planuję kupić iPhone 15 pro max 256 gb. Czy któraś z was go ma i może polecić? Nie miałam nigdy niczego od Apple, więc zastanawiam się czy warto. Myślę też o iPadzie, ale nie wiem który model nada się do robienia notatek. Także chętnie poczytam wasze komentarze, jeżeli macie co do tego jakieś rady.

Buziaki ❤️

4 komentarze:

  1. Gratuluje mieszkania, mam nadzieję, że 3miasto przypadnie Ci do gustu.
    Co do szefa - ciężka sprawa, ale spróbuj się tym nie martwić.
    Rzeczy od Apple'a nie mam żadnych, także tu się nie wypowiadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham trójmiasto, ale zobaczymy czy tak zostanie kiedy już tu zamieszkam haha

      Usuń
  2. Ja mam ten telefon tylko większą pojemność i jestem bardzo zadowolona, ale... telefon jak telefon, robi fajne zdjęcia, da się kontaktować z innymi i to tyle. Jeśli mam być szczera to gdybym była w Twoim wieku, to raczej odłożyłabym sobie trochę kasy zamiast właśnie kupować AŻ tak drogie rzeczy. Jednak jak się wyprowadzisz to przybędzie Ci sporo wydatków - wyjścia na miasto, rzeczy do domu, nawet jakieś głupoty. Wiem, że zapewne będziesz miała finansowe wsparcie rodziców, ale to jednak nie to samo co swoje oszczędności.
    Jeśli chodzi o sytuację z szefem to ja bym tego tak nie zostawiła. Od razu bym skonfrontowała się z tamtą dziewczyną żeby wyjaśniła tą sprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz stuprocentową rację. Długo się nad tym zastanawiałam, bo faktycznie jest to niemała kwota za telefon. Patrzę na ten zakup jako inwestycję pod względem tego, że mam zamiar zacząć prowadzić działalność w internecie. W tym przypadku bardzo widać różnicę w jakości np. zdjęć na Instagramie czy filmów na tik toku. Zostanie mi jeszcze pieniędzy, bo pod koniec sierpnia dostanę też pieniądze ze stypendium. W miarę możliwości postaram się załatwić sobie jakąś pracę na studiach, więc też nie planuję tylko siedzieć i pachnieć. A co do sytuacji w pracy - jestem bardzo bezkonfliktowa, więc byłam już tym wszystkim tak zmęczona, że wolałam zamknąć ten rozdział.

      Usuń